صفحه اصلي > اخبار 


  چاپ        ارسال به دوست

مدیر شبکه بهداشت قشم اعلام نمودند: رسیدگی سریع به تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی که از طریق سامانه 190 اعلام شود.

مدیر شبکه بهداشت قشم اعلام نمودند: رسیدگی سریع به تخلفات بهداشتی
واحدهای صنفی که از طریق سامانه 190 اعلام شود.
دکتر سالاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با بیان این مطلب
افزود: طی یک ماه اخیر تلاش گسترده ای جهت معرفی سامانه دریافت شکایات
مردمی190 به شهروندان و مسافرین ورودی به جزیره توسط این مرکز صورت گرفته
است. دکتر سالاری عنوان نمودند:سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی
وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي ،بمنزله پیش خوان و بستر ارتباطی
یکپارچه ای است که سیستمهای ارتباطی متنوع از قبیل تلفن، فاکس، پیامک،
پست الکترونیک، مکاتبه، پرتال/سایت سازمانی، مراجعه حضوری، درخواستهای
مردمی را در حوزه های خدمتی این وزارت و در گستره کشوری دریافت و
پاسخگویی به آنها را در کمترین زمان ممکن رسیدگی می کند. و ضمن ثبت
بارخورد و شرح عملکرد توسط واحدهای عامل و رسیدگی کننده ، نتیجه شکایت را
به ارباب رجوع اعلام می کند.
دکتر سالاری با بیان اینکه سامانه 190 با شعار ((هر ایرانی، یک
بازرس بهداشتی))از هفته اول اسفند 94 اقدام به ارسال 5000پیامک به شماره
تلفن همراه شهروندان نموده ، با تعامل با امور اصناف و صنف نانوایان
شماره 190 در نرخنامه نانوایی ها درج و نصب تابلوی با مضمون سامانه 190
برای کلیه رستوران ها و فست فودها الزامی شده است. ایشان در داامه
افزودند:در ایام نوروز با هدف شناسایی واحدهای صنفی که موازین و مقررات
بهداشتی را رعایت نمی کنند این مرکز اقدام به چاپ و نصب سی عدد بنر
تبلیغاتی در سطح شهر نمود، همچنین 3500 دفرچه سین اول که حاوی معرفی
سامانه 190 می باشد در اسکله های شهید ذاکری و لافت بین مسافرین ورودی به
جزیره توزیع شده است.


٠٩:٤١ - دوشنبه ٩ فروردين ١٣٩٥    /    شماره : ٤٠٥٦    /    تعداد نمایش : ٥٥٩


امتیازدهی

خروج